کامل رنگ شکیبا (رنگ کملیون)

معرفی شرکت رنگسازی کامل رنگ شکیبا
شرکت رنگسازی کامل رنگ شکیبا تولید کننده انواع رنگها و پوشش های صنعتی ، اتومبیلی ، دریایی ، ترافیک ، جدولی ، واتر بیس و انواع جدولی می باشد .
این شرکت با ارائه سیکلهای مناسب جهت پروژه های مختلف سیستمهای اپوکسی ، اکریلیک ، کلر و کایوچو ، پلی استر ، پلی اورتال ، سیلیکونی ، وینیلی ، آلکیدی هوا خشک و کوره ای ، شب تاب ، سافت تاچ ، انواع بتونه و آستر سلولزی چوب و اتومبیل ، بتونه سنگی و تینر و ... را پیشنهاد می نماید .
این شرکت تا کنون افتخار مشاوره ، تولید و تأمین پوششهای مصرفی صنایع نظامی ، نیروگاههای سیکل ترکیبی حرارتی و اتمی ، پالایشگاههای نفت و گاز پتروشیمی ها ، آب و فاضلاب ، شرکت نفت ، شرکت های مهندسین مشاور ، اداره بنادر و کشتیرانی ، تجهیزات هیدرومکانیک ، کارخانجات سیمان ، کارخانجات ماشین سازی و سایر واحدهای صنعتی را دارد . توان تولیدی این شرکت ، روزانه به میزان 25 تن رنگ در دو شیفت کاری میباشد .
کارخانه کامل رنگ شکیبا در سال 1371 در کیلومتر 22 جاده مخصوص کرج با دریافت مجوز از صنایع استان تهران شروع بکار کرد . مدیران ارشد کامل رنگ ایجاد یک واحد تولیدی با استفاده از تکنولوژیهای برتر (در پروسه تولید و نیز تکنولوژی نانو) را در سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق این مهم اقدام به خرید زمین در بهترین شهرک صنعتی ایران بنام شهرک صنعتی عباس آباد واقع در حد فاصل تهران-سمنان در زمینی به مساحت 10000 متر مربع را نموده است که هم اکنون مراحل طراحی آن به اتمام رسیده و مراحل ساخت آن با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال انجام است . این شرکت افتخار دارد با راهنمایی شما به عنوان مشاور و همراه در هر نقطه ای از ایران بصورت رایگان در کنار شما عزیزان باشد .
واحد مهندسی فروش :
یکی از بخشهای مهم شرکت رنگسازی شکیبا واحد مهندسی فروش است .
استراتژی کلی حاکم بر این واحد ، خدمات قبل از فروش – حین فروش و بعد از فروش به مشتریان می باشد .
تعیین انواع رنگها و پوششهای دریایی ، صنعتی و روشهای اجرایی آنها نیاز به تجربه فراوان دارد و اعتقاد کارشناسان این واحد بر این است که مشتری بتواند مناسبترین سیستم رنگی را انتخاب نماید . در این راستا ارایه خدمات مشاوره و آموزش رایگان بخشی از وظایف اصلی این واحد می باشد . لذا با ارایه بهترین و سریعترین سرویس شما را در عملکرد بهینه یاری خواهیم داد .

اطلاعات تماس


ارمین جعفرزایی

  • کامل رنگ شکیبا (رنگ کملیون)
  • 09124271084
  • armin.jafarzaei@gmail.com
آذین جعفرزایی

  • کامل رنگ شکیبا (رنگ کملیون)
  • 09120199096
  • azin.jafarzaei69@gmail.com
محمد جعفرزائی

  • کامل رنگ شکیبا (رنگ کملیون)
  • 09121309107
  • rezaei.shakibapaint@gmail.com
نام ماده نوع ماده کاربرد

اطلاعات تماس

تماس با شرکت

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

تلفن
02144030214
فکس
02144030215
ایمیل
armin.jafarzaei@gmail.com
وبسایت
www.shakibapaint.com
تهران - شهرک صنعتی عباس اباد خیابان 7 پلاک 727