چگونه استفاده از کفپوش های رزینی باعث افزایش رضایتمندی شغلی رانندگان لیفتراک می شود ؟!

لیفتراک ها وسایل نقلیه لوکس نیستند. از صندلی ماساژور و جاذب ضربه برای دست اندازها نیز خبری نیست! درنتیجه در پایان یک شیفت کاری، رانندگان محل کار را با کمر درد و خستگی ترک میکنند. با این وجود برای کاهش درد و خستگی این رانندگان میتوان کارهایی انجام داد.

تردد لیفتراک سنگین بر سطوح بتنی سخت و دشوار است. رفت آمد لیفتراک های سنگین منجر به فرسایش بتن خصوصاً درزهای بتنی می شود. نقاط سست بتن در اثر این تردد شکسته و منجر به ایجاد حفره و تخریب بتن می شوند. هدایت لیفتراک در این شرایط نه تنها دشوار است و خستگی راننده ی لیفتراک را دو چندان می کند، بلکه در این شرایط خطر از دست رفتن کنترل لیفتراک و سقوط محصول نیز افزایش می باید.

چگونه مشکل را حل کنیم ؟!

۱ – نقاط آسیب دیده بتن را ترمیم کنید. این کار راه حلی سریع و آسان است. ترمیم بتن در صورتی که به خوبی انجام شود تا مدت زمان مناسبی از مشکلات راننده لیفتراک کم خواهد کرد.

۲- سطح بتن را به طور کامل پوشش اعمال کنید. این کار نه تنها منجر به ترمیم نقاط آسیب دیده خواهد شد، بلکه از صدمات آتی بتن نیز جلوگیری خواهد کرد. در چنین کاربری هایی استفاده از کفپوش رزینی اپوکسی و سه جزئی با ضخامت مناسب (براساس شرایط بتن و میزان بار اعمال شده بر سطح تعیین می شود) انتخابی مناسب و مقرون به صرفه است. استفاده از این محصول، سطحی یکپارچه و بدون درز ایجاد میکند که کنترل لیفتراک بر آن راحت بوده و نگهداری و نظافت آن نیز بسیار آسان است. سطح جدید به دلیل مقاومت فشاری و سایشی بالاتر از بتن، از تخریب و فرسایش آن در اثر تردد لیفتراک یا سقوط اجسام سنگین جلوگیری نموده و هزینه های ترمیم و نگهداری کف را به شدت کاهش می دهد. ضمن آن که تردد لیفتراک سنگین بر سطح کفپوش رزینی به دلیل ضریب اصطکاک کمتر ساده تر بوده و با حذف درزها، از دست انداز در حین رانندگی لیفتراک نیز خبری نخواهد بود!

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *